top of page
Фото автораSPAR

START SPAR підприємцям пропонують підтримку та розвиток

Компанія SPAR пропонує малим і середнім українським виробникам стартувати у великому бізнесі. Протягом піврічного конкурсу для підприємців проведуть навчання, нададуть експертний супровід та допоможуть розвинути власний бренд, продаючи їх на полицях мережі супермаркетів.


У серпні стартує новий проєкт з розвитку та підтримки малих і середніх українських виробників START SPAR. Умови участі досить прості – необхідно бути зареєстрованим, як суб’єкти господарювання в Україні (наприклад ФОП чи господарське товариство різних організаційно-правових форм). Звісно ж, виробляють товари в Україні (до участі запрошують, як представників продуктової, так і не продуктової групи товарів). Мати всі відповідні документи для продажу товару (наприклад: сертифікати, ліцензії, дозволи та інше), а також упакування товару придатне для продажу у супермаркетах.


«Ми планували запустити цей проєкт у 2022 році, однак росія завадила. Тож увесь рік ми працювали, аби зберегти робочі місця, забезпечити українців доступними товарами, допомагати ЗСУ. Зараз розуміємо, що маємо можливість реалізовувати заплановане, а також допомагати розвивати український бізнес», - розповідає генеральний директор SPAR Віктор Мольченко.


Опісля отримання заявок журі буде їх детально опрацьовувати, спілкуватися з підприємцями. Усім запропонують відвідати навчання від експертів у галузі продуктового ритейлу. До речі, для фіналістів воно обов’язкове. Саме їм надаватимуть й менторський супровід. Власне, для них підготували цілу програму з просування бренду.


«Для нас важливо не просто познайомити українців з новим якісним продуктом, поставивши його на полиці мережі SPAR. Ми хочемо розповісти історії підприємців, які попри все працюють та розвивають нашу економіку», - додає директорка департаменту маркетингу, керівниця нового проєкту Катерина Футрук.


START SPAR - це майданчик для продажу, розвитку просування товарів українських виробників, які ще не мали змогу працювати з мережевими супермаркетами. Так, товари усіх фіналістів будуть продаватися у SPAR в різних регіонах. Для них розроблять й програму просування й реклами. По завершенню оберуть одного переможця, який продовжить співпрацю з мережею.


Щоб взяти участь у конкурсі необхідно заповнити заявку на сайті.

Comentários


bottom of page