Франшиза - один з найпопулярніших інвестиційних проєктів. Адже фактично людина отримує готову бізнес-модель, якою потрібно управляти. З 2017 року в Україні працює SPAR - міжнароджна мережа супермаркетів. В кейсі - кілька форматів магазинів і чимало переваг.
Багаторічний досвід
Міжнароджна компанія на ринку вже понад дев’яносто років до того ж є лідером серед франшиз у продуктовому ритейлі. Учасники SPAR INTERNATIONAL збираються на конгресах, виставках аби обмінюватися найновішими напрацюваннями у сфері.
Підтримка та супровід
SPAR забезпечує потужну систему супроводу і підтримки для франчайзі. Франчайзі отримає професійно розроблений бізнес-план, що є ключовим фактором успіху. Компанія детально досліджує локації перед наданням франчайзі, тому відповідально відноситься до відкриття супермаркетів. Також SPAR забезпечує навчання персоналу та повний супровід під час відкриття магазину, спрощуючи процес запуску бізнесу та допомагаючи уникнути початкових помилок.
Унікальний асортимент товарів власної торговельної марки SPAR та власного імпорту
Франшиза SPAR відкриває можливість пропонувати своїм клієнтам унікальний асортимент товарів власної торговельної марки та імпорту. Це надає магазину конкурентну перевагу і сприяє створенню лояльної бази клієнтів, яка шукає якісні та доступні товари.
Забезпечення вигідних умов співпраці з постачальниками
SPAR пропонує унікальні умови співпраці завдяки власному розподільчому центру та корпоративним угодам з різними постачальниками. Це дозволяє франчайзі отримувати товари за привабливими цінами, забезпечуючи конкурентоспроможність їх магазину. Такий підхід також допомагає оптимізувати управління запасами і забезпечити клієнтів якісними продуктами.
Comentarios